رفتن به محتوای اصلی
خادم مولا
کد مطلب : 100021083-08122

علی خادم مولا:

صنایع غذایی اوان تولید کننده تخصصی انواع سس و آبمیوه فراطبیعی در طعم‌های متنوع و خاص است

مدیرعامل صنایع غذایی اوان گفت: صنایع غذایی اوان درشروع کار با تولید انواع کچاپ فعالیت خود را آغاز و طی سالیان بعد با رویکردی ویژه به بخش تحقیق و توسعه درصدد ایجاد تنوع ونوآوری در صنعت غذا و نوشیدنی برآمده و امروز پس از گذشت 24 سال سابقه کار تولید کننده تخصصی سس وآبمیوه در طعم‌های متنوع و خاص در ایران می‌باشد.

 

علی خادم مولا مدیر عامل صنایع غذایی اوان در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: صنایع غذایی اوان مهر قزوین از سال 1378 با بیش از 24 سال تجربه در کاشت، برداشت و تولید تمامی مواد تولیدی خود از قبیل سس‌ها، آبمیوه‌ها با بهترین طعم‌ها و مزه‌های استثنائی آغاز به کار کرده و بعد از سپری کردن 12 سال از مدت زمان فعالیت، تنوع محصولات خود را به 35 نوع محصول رسانده است.

وی تصریح کرد: از جمله سس‌های خاص ما که برای اولین بار در کشور تولید شده، می‌توان به سس سیر و کره، سس تریاکی، سس پیتزا، سس بوفالو اشاره کرد که طبق ضوابط بهداشتی با بسته‌بندی مناسب آماده می‌گردد.

خادم مولا عنوان داشت: در سال 1389 ما پس از5 سال فعالیت برای اولین بار اقدام به تولید آبمیوه‌های فراطبیعی درکشور تحت عنوان سراب میوه کردیم، به این ترتیب که با خیساندن  میوه‌های خشک طبیعی وبراساس سنت قدیمی بدون هیچگونه مواد افزودنی و نگهدارنده، آبمیوه ارگانیک و سلامت‌محور تولید کردیم.

وی ادامه داد: سس‌های ما نیز از نوع کم چرب بوده وبدون هیچ نگهدارنده و مواد افزودنی تولید می‌شود که به همین دلیل رنگ آن به ویژه سس کچاپ تیره‌تر مشاهده می‌شود و به محض ریختن آن بر روی بشقاب تنوع ادویه‌ها قابل مشاهده است وخواص درمانی و دارویی خود را دارد، درصورتی که طعم سایرسس‌ها عموما بخاطر انسانس بکار برده شده وعملاً هیچ‌گونه مواد سالمی وجود ندارد.

خادم مولا در پایان سخنان خود گفت: ما تاکنون به کشورهای اروپایی همچون چک، فرانسه، اتریش، آلمان صادرات محصول داشته‌ایم که خوشبختانه در فروشگاه‌های مهم این کشورها به فروش رسیده است. همچنین، فیلم‌های تبلیغاتی ما در برنامه آپارات قابل مشاهده می‌باشد.

اطلاعات تماس :

آدرس:
قزوین، شهرک صنعتی البرز، بلوار خلیج فارس، خیابان سوم غربی، پلاک 7
تلفن:

09120968659

09121826099

09936768035

سایت:

a-onefood.com

محصولات:

سراب ها:

سس ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //