رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100021339-25122

صد و شصت و یکمین روز جنگ

شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۴۹۰ تن رسید/ القسام ۵ تانک مرکاوای صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

در صد و شصت و یکمین روز از جنگ غزه و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، حملات اشغالگران به غیرنظامیان فلسطینی ادامه دارد و از آن طرف مقاومت فلسطین نیز به حملات خود علیه اشغالگران ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه امروز (جمعه) اعلام کرد: تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۱ هزار و ۴۹۰ شهید و ۷۳ هزار و ۴۳۹ مجروح رسیده است.

این وزارتخانه افزود: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار در نوار غزه انجام دادند که ۱۴۹ شهید و ۳۰۰ مجروح برجای گذاشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در بمباران جدید اشغالگران که فلسطینیان منتظر کمک‌های بشردوستانه در میدان الکویت در شهر غزه را هدف قرار دادند، یک شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که عصر روز پنج‌شنبه بر اثر حملات بالگرد رژیم صهیونیستی و توپخانه‌ای اشغالگران به سوی شهروندانی که منتظر رسیدن کمک به میدان مذکور بودند ۱۰۰ فلسطینی شهید و ۲۰۰ تن زخمی شدند.

این درحالی است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که پنج تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در شهر الزهرا در شمال غربی استان مرکزی غزه با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

القسام افزود توانست نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی متشکل از ۴ نظامی را که در حال انتقال تعدادی مواد منفجره به داخل خانه‌ای بودند با گلوله ضداستحکامات TPG در شهر الزهرا هدف قرار دهد و آنها را به هلاکت برساند.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گزارش داد: ما تجمعات سربازان دشمن را در شرق منطقه مرکزی با رگبار گلوله‌های خمپاره بمباران کردیم.

 

منبع: ایسنا
انتهای پیام //