رفتن به محتوای اصلی
فردا موتورز
کد مطلب : 100020822-11112

نمایش محصولات جدید «فردا موتورز» در پنجمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران

شرکت فردا موتورز در پنجمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران در سالن A5 شهر آفتاب از 10 بهمن 1402میزبان علاقه مندان است و محصولات جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

 

به گزارش سروش خبر، شرکت فردا موتورز در پنجمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران در سالن A5 شهر آفتاب از 10 بهمن 1402میزبان علاقه مندان است و محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

فردا موتورز در کنار به نمایش گذاشتن محصولات مونتاژی چون سوبا M4، سدان ۵۱۱، کراس اوورهای SX5 و T5 برنامه دارد تا در این رویداد محصولات جدید وارداتی خود را هم به شهروندان تهرانی معرفی کند. جیلی آزکارا در غرفه فردا موتورز حضور خواهد داشت و برای اولین بار جئومتری C به عنوان یک محصول برقی پیشرفته در معرض دید شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد. همچنین سوبا M4 هیبرید هم از محصولاتی است که در این رویداد خودرویی حضور دارد.

یکی دیگر از برنامه‌های فردا موتورز در پنجمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران، معرفی محصولات جدید یکی از شرکای تجاری خود است. ام جی در جایگاه یکی از معتبرترین نشان‌های تجاری حاضر در ایران، برنامه دارد تا دو محصول جدید خود را توسط فردا موتورز به بازار ایران عرضه کند. به همین دلیل برای اولین بار شهر آفتاب تهران میزبان معرفی دو محصول جدید ام جی توسط فردا موتورز است.

این شرکت خودروساز خصوصی در کنار برپایی غرفه در شهر آفتاب، برنامه تست درایو و آشنایی بیشتر مشتریان با خودروهای خود را دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند در مراسم تست درایو خودروهای فردا موتورز در روزهایی برگزاری نمایشگاه حضور داشته باشند.

شرکت فرداموتورز
  • نمايشگاه و تعميرگاه مركزی (1): تهران، كيلومتر 8 جاده مخصوص كرج، خيابان شانزدهم جنوبی، نبش خيابان دوم
  • نمايشگاه مركزی (2): تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، مابين كوچه عاج و سلمان، گروه خودرو سازی فردا 
  • نمايشگاه مركزی (3): تهران، خیابان ولیعصر، قبل از پل پارک وی، نبش بن بست فرید
  • شماره تماس دفتر فروش مرکزی: 02148645000
  • ایمیل: info@fasco.com 

محصولات:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //