رفتن به محتوای اصلی
هاشمی
کد مطلب : 100021691-08023

رامین هاشمی:

شرکت تولیدی نهال آریستا آمادگی صادرات نهال به کشورهای همسایه را دارد

مدیر شرکت تولیدی نهال آریستا گفت: سنجد شیرین، پرتغال، گریپ فرود، چنار، توت سفید، آلبالو، زبان گنجشک، بادام، زردآلوی قیصی، آلوچه قرمز، گلابی، لیمو چهارفصل، به، آلوسیاه، خرمالو، کامکوات، شلیل، صنوبر، سنجد تلخ،ازگیل، انجیر و ... از جمله مهمترین تولیدات نهال در شرکت تولیدی نهال آریستا است.

 

رامین هاشمی مدیر شرکت تولیدی نهال آریستا در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: شرکت تولیدی نهال آریستا  با 12 سال سابقه در تولید انواع نهال با کمک بهترین مهندسین کشاورزی در تلاش است تا با کیفیت ترین نهال‌ها را تولید کند.

وی تصریح کرد: تولید و کاشت درخت و نگهداری و مراقبت آن در راستای تولید درختان به خصوص محصولات باغی به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و گسترش بی‌رویه شهرها، جلوگیری از فرسایش خاک، افزایش پوشش گیاهی کشور، توسعه جنگل‌ها، مقابله با کانون‌های بحرانی بیابان‌زایی، حفاظت از منابع آب و خاک، پدیده گرد وغبار، ایجاد و گسترش فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، محیط زیست مناسب شهری و روستایی و همچنین تاثیر مستقیم بر روح و روان مردم کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به اینکه شرکت تولیدی نهال آریستا آمادگی برای صادرات به کشورهای همسایه را نیز دارد، تاکید کرد: تولید نهال به عنوان یک صنعت نیاز به دانش و تجربه در ازدیاد و رشد و نمو نهال اعم از مثمر و غیرمثمر دارد و این امر باعث می‌شود موفقیّت یک نهالستان را به لحاظ کشت نهال تولید اقتصادی بوده و از هدررفتن منابع جلوگیری می‌نماید. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم که بهترین محصولات را تولید کرده و بتوانیم حتی به کشورهای همسایه صادرات نیز داشته باشیم.

وی درخصوص مشکلات نهالستانها در کشور هم ابراز داشت: نداشتن بازار مشخص برای تولید و عرضه نهال از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان نهالستان است. ضمن اینکه عدم استفاده صحیح از آب و خاک و رعایت نشدن موارد تغذیه‌ای نیز باعث تولید نهال‌های ضعیف می‌شوند.

هاشمی درخصوص تولید انواع نهال در شرکت تولیدی نهال آریستا هم عنوان داشت: سنجد شیرین، پرتغال، گریپ فرود، چنار، توت سفید، آلبالو، زبان گنجشک، بادام، زردآلوی قیصی، آلوچه قرمز، گلابی، لیمو چهارفصل، به، آلوسیاه، خرمالو، کامکوات، شلیل، صنوبر، سنجد تلخ، ازگیل، انجیر و ... از جمله مهمترین تولیدات نهال در شرکت تولیدی نهال آریستا می‌باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: علاقه مندان به کشاورزی و باغداری می‌توانند در هر نقطه از ایران عزیز که حضور دارند، تنها با یک تماس نسبت به خرید نهال انواع مثمر ثمر و غیر مثمر از شرکت ما اقدام نمایید.

آدرس: یزد، بلوار جهاد، روبروی رستوران آریانا

آدرس نمایندگی دوم: یزد، بلوار جهاد، روبرو رستوران آریانا، جنب کافه اونیکس

شماره تماس: 09138601565
 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //