رفتن به محتوای اصلی
قلی زاده
کد مطلب : 100020415-09102

میلاد قلی‌زاده:

شرکت فراسرد دستگاه‌های مخصوص صنعت برودت و تبرید را تولید می‌کند

مدیرفنی شرکت فراسرد گفت: زمینه فعالیت شرکت فراسرد تولید دستگاه‌های مخصوص صنعت برودت و تبرید است و بدلیل دقت بالای این محصولات، توجه و دقت ما معطوف تحقیق و توسعه مجموعه است.

 

میلاد قلی‌زاده مدیر فنی شرکت فراسرد در گفتگو با سروش خبر اظهار داشت: زمینه فعالیت ما دستگاه‌های مخصوص صنعت برودت و تبرید است و بدلیل دقت بالای این محصولات، توجه و دقت ما معطوف تحقیق و توسعه مجموعه است.

مدیر فنی شرکت فراسرد تصریح کرد: هر دستگاه ما در حدود 3 سال مورد تحقیق و توسعه قرار می‌گیرد تا بتوانیم دستگاهی را به بازار عرضه کنیم که به لحاظ فنی هیچگونه مشکلی نداشته باشد، چرا که در حال حاضر دستگاه‌هایی مثل یخ‌ساز و سیستم‌های Ice bank بدلیل طراحی نادرست عملکرد بسیار ضعیفی دارند.

وی عنوان داشت: به دلایل مذکور ما سعی می‌کنیم تا ضمن طراحی دقیق، از تجهیزات و برندهای دقیق‌تری هم استفاده می‌کنیم که در بازار شناخته شده هستند و عملاً پاسخگوی صنعت بوده‌‌اند.

مدیر فنی شرکت فراسرد ابراز داشت: در حال حاضر 3 نوع دستگاه را تولید می‌کنیم که شامل: دستگاه یخ‌ساز قالبی، پودری و پولکی می‌باشد که دستگاه یخ‌ساز قالبی هم بصورت پرتابل و هم ثابت، در حدود 400 کیلوگرم در شبانه‌روز تا 30 تن در شبانه‌روز تولید می‌شود که برای خریدار یا مصرف‌کننده نهایی ارسال شده و در محل مورد نظر نصب می‌گردد.

وی ادامه داد: گارانتی این دستگاه‌ها براساس نوع مدل از 12 تا 18 ماه بوده و شامل 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشد که خوشبختانه تا به امروز این دستگاه‌های یخ‌ساز قالبی بیش از 30 سال کارایی داشته و در بسیاری از پروژه‌های مختلف موثر بوده است.

قلی‌زاده اضافه کرد: دستگاه دیگر ما، انواع یخ‌ساز پودری بوده که مناسب‌ترین نوع یخ برای محصولات شیلاتی و یخ‌پوشانی آبزیان از زمان صید تا مرحله فروش است، به این دلیل که رطوبت آبزی را حفظ می‌کند. مدل دیگر این دستگاه، یخ پولکی تولید می‌کند که در صنایع بتن و کشتارگاه‌های مرغ و گوشت و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد که از تناژ یک تن تا ۶۰ تن را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما غیر از دستگاه یخ‌ساز دستگاه‌های دیگری همچون دستگاه Ice bank و چیلر تولید می‌کنیم که در صنایع تهویه مطبوع استفاده می‌شود. Ice bank هنگام شب انرژی را بصورت یخ ذخیره می‌کند و در هنگام روز که پیک مصرف انرژی است، آن را به سیستم پس می‌دهد که مصرف انرژی را به شدت کاهش می‌دهد.

قلی‌زاده بیان کرد: ما در تولید این دستگاه از قطعاتی استفاده کرده‌ایم که سبب صرفه‌جویی انرژی می‌شود، بعنوان مثال به تازگی یک دستگاه تونل انجماد تولید کرده‌ایم که مصرف انرژی بسیار پایین‌تری به نسبت سایر تونل انجمادها دارد و برای واحدهای فرآوری کوچک و فریز آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: محصول دیگر ما آب شیرین‌کن است که می‌‌تواند برای شناورهای اقیانوسی مورد استفاده قرار بگیرد که می‌تواند آب دریا را به آب شیرین تبدیل کند. این دستگاه مصرف برق بسیار پایینی دارد و چیزی در حدود 2500 تا 5 متر مکعب در ساعت را پوشش می‌دهد.

قلی‌زاده درپایان سخنان خود گفت: نمایشگاه بندرعباس پتانسیل بالایی در بحث شیلات و خصوصاً استخرهای پرورش ماهی دارد که شرکت‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند در همین زمینه تعامل‌های بسیار خوبی باهم برقرار کنند.

اطلاعات تماس:

آدرس شرکت: تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، پلاک 65

آدرس کارخانه: شهر قدس، بلوار امامزاده، چهارراه گلبرگ، مجتمع 47 ، پلاک 10

سایت:

 farasard.com

ایمیل:
info@farasardco.com

تلفن:
 02162999315

02166903810

فکس:

02166903812 

  محصولات :

  • انواع یخساز دستگاه یخ خردکن صنعتی یخساز قالبی ثابت دستگاه یخساز پودری دستگاه یخساز پولکی ...
  • آیس بانک آیس بانک تهویه مطبوع قیمت آیس بانک آیس بانک صنایع غذایی
  • انواع چیلر چیلر دارویی چیلر تزریق پلاستیک چیلر صنعتی ...
  • انواع سردخانه‌ها درب سردخانه سردخانه قابل حمل تونل انجماد ...
  • سایر تولیدات برج خنک کننده سیستم خنک کننده بتن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //